Alla inlägg under februari 2011

Av ebba - 13 februari 2011 16:48

hej sorry för kass uppdatering men nu kommer ni få ett långt inlägg! wiiee!

har ní nån gång måt jätte dåligt? asså då menar jag JÄTTE dåligt  ?

just nu e jag det personen som har det jobbigast

jag vet inte själv varför. det e bara som om nån innuti mig bara säger TA LIVET AV DIG DU HAR INGET KVAR AT LEVA FÖR!

och så e det vad har jag att leva för? jo INGET!

vrf e livet så fucking svårt? vrf finns människor som bara mår skit ?

vrf skapades vi när vi ändå aldrig har ett riktig leende på läpparna?

jag som person e en av de människorna som aldrig varit nöjd med mig själv finns så mkt jag vill ändra! men går det? NEJ det gör det ej för jag har blivit svårt sårad och den såren e det som har orsakat mitt liv till ett helvete!

jag har aldrig vissat hur fucking dåligt jag mår, men om ni bara kunnde se in sidan av min skulle ni fatta ! livet e en film vet ni det?

jo man har självaste huvudrollen och vissa har en kärleks films roll andra har ett helvetes roll

sen den dagen jag föddes har mitt liv varit KATASTROF!

har under lång period tänkt på självmord men det har alltid varit någon som som har fått ur mig det!

och i början av 7 var det som värst

liksom vad har jag kvar ? denna gången var det en kille som räddade mig !

och jag har ångrat att jag fick  känslor för han !

ett tag var jag helt lung och tänkt inte mer på självmord och så. för DÅ hade jag något att leva för DÅ fanns han ju ! men det var bara DÅÅ!

ni fattar någ inte hur jag mår! men jag mår hur dåligt som hellst skulle jag bara ha en bra tillfälle skulle jag tagit livet av mig DIREKT!

men nu får jag ju aldrig den tilfällen !!

_______________________________________________________

"c" jag menar det


Av ebba - 10 februari 2011 20:59

hejsan kära blogg läsare!

sorry för seg uppdate men men just nu e jag helt slut efter en LÅNG dag i skolan

drar snart till träningen så måste dra!

ps rupriken stämmer

Av ebba - 8 februari 2011 18:00

haah a gör det snälla har fett dåligt med läsare så vrf inte var snäll och länka mig?

ses sen pwusis

Av ebba - 7 februari 2011 17:43

asså omg min data e helt särig ser fettt suddigt ut !

aja dagen har varit great eller vad säger vi killar ?

nu ni kankse undrar vfr jag skrev killar ?

jo jag har alltid växt up med killar har 4 bröder och har mkt lättare med killar än tjejer och mina polare jag mest brukar hänga med e  anton och simon

självklart har jag tjej kompisar med

men brättar mer en annan gång måste dra!


Av ebba - 6 februari 2011 16:29

stavas det så?

såg ni melodifestivalen igår ? omg vad bra dannys låt var håller ni inte med e ni duma i hela huvet!

hans jacka var hur snygg som helst !!

just nu sitter jag hemma och diggar musik och chattar med en fett snygg BOY!:)

och jag ska snart till träningen sen ska jag någ hem till någon e ju fett boring att vara hemma specielt på söndagar finns inget att göra ju!

Av ebba - 5 februari 2011 17:20

ja asså har ni sett DENNIS M har kommenterat min blogg hahah trodde först inte mina ögon när det ståg dennis m!

fy fan vad jag diggar hans stil så dennis m i lovvvee you<3<3!!

aja nu e man ialf hemma och e fett trött ska åg inte till träningen idag synd:(

Av ebba - 5 februari 2011 16:08

hejsan allihopa e hos min älskade elin och bara snackar om gårdagens fest asså omg snacka om FEST känner mig fett bakis men what ever ?!

och jag glömmde kameran hos emil igår så ni får bilderna imorgon när jag har hämtat den :)

aja nu måste jag sticka bloggar mera från mobilen sen pusss

Av ebba - 4 februari 2011 20:24

tja snart drar jag till festen hos emma men innan det hinner jag blogga lite snabbt men jag ska lova er att bli bättre på att blogga!!!

aja hörs imorgon då bilder kommer!

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Skapa flashcards